HUNGUEST BÜK WEST (HOTEL RÉPCE GOLD)

(BükfürdőBükfürdő)

Hodnocení klientů: 9 z 10 ★★★★★★★★★☆

Lokalita ★★★★★★★★☆☆

Zařízení hotelu ★★★★★★★★★☆

Stravování ★★★★★★★★★☆

Služby recepce ★★★★★★★★★☆

Personál restaurace ★★★★★★★★★☆

Pokojová služba ★★★★★★★★★☆

Wellness ★★★★★★★★★☆

Čistota ubytování ★★★★★★★★★★

Jak hodnotili jednotliví klienti?

Ilona hodnotí za pár ve středním věku pobyt v srpnu 2024 ★★★★★★★★★☆

Klady:
Prostředí, služby, jidlo, lázně.

Zápory:
Informativní tabule-východní, západní křídlo

František hodnotí za rodinu s většími dětmi pobyt v červenci 2024 ★★★★★★★★★★

Klady:
strava

Zápory:
znalost jazyka

Jaroslav hodnotí za starší pár pobyt v červnu 2024 ★★★★★★★★☆☆

Klady:
Klid a rychlé odbavení na recepci

Zápory:

Miloslava hodnotí za starší pár pobyt v dubnu 2024 ★★★★★★★★★★

Klady:
Skvěle fungující služby na hotelu, personál ochotný, komunikativní, vše proběholo v naprosté pohodě. Ubytování velmi pěkné, služby opět bez chyby.

Zápory:
V této chvíli mne nic nenapadá

Vladislav hodnotí za pár ve středním věku pobyt v březnu 2024 ★★★★★★★★★★

Klady:
Strava, propojení hotelu a termálu

Zápory:
Akce 4 za 3 i s jiným nástupem než v neděli

Josef hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★★★

Klady:
Hotelový servis,snaha veškerého personálu a obsluhy domluvit se česky (a šlo jim to :)). Vynikající strava.Možnost platit vše platební kartou.

Zápory:
Upřesnění názvu hotelu (hotel Repce,Repce gold již v názvech hotelu nefiguruje - je obtížné se v tom zorientovat po příjezdu)

Jana hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★☆☆

Klady:
pobyt v bazénech, jídlo, počasí, opakovaná možnost vstupu do areálu opravdu spokojenost

Zápory:
hodil by se údržbář v západním křídle, v koupelně padala krabice na kapesníky, držadlo štětky WC - ve 4* hotelu? menší hluk v termálech, nevím, jak - dělají to hosté (čeští)

Ivana hodnotí za pár ve středním věku pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★★☆

Klady:
Snídaně, večeře, ubytování, hotelové služby, možnost jít do termálů jen v zupanu.

Zápory:
Na pobytu nic, jen v termálních lázních by se mohla utrata načítat na čip .

Ivana hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★☆☆

Klady:
Ubytování v pořádku, bazény v pořádku, do tohoto hotelu se rádi vracíme, protože ho využívá spíše starší klientela a je tu tudíž klid

Zápory:
Po rekonstrukci udělali změnu ve službách recepce, začátek pobytu je v jedné budově, konec ve druhé, to nechápeme, k čemu je to dobré, nám to bylo spíš na obtíž. Dále při snídani permanentně problém s kávou. Automaty buď nestíhaly, takže u nich byly fronty, nebo byly mimo provoz a obsluha někdy vázla, a to nejen u kafe, ale např. i při odklízení nádobí u stolu nebo jeho doplňování u automatů. Také nás překvapilo, že ačkoli mají stále psáno v informačních letácích pro hosty, že úklidový personál na pokoj vstupuje pouze na požádání, byli tam i za naší nepřítomnosti

Zdeněk hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2023 ★★★★★★★★☆☆

Klady:
Ubytování,služby a strava odpovídaly zařazení hotelu dle nabídky.

Zápory:
Bohužel chybí recepce(musí se vše vyřizovat v sousedním hotelu. Chybí loby bar,pouze v hale s omezenou pracovní dobou a nedostatečnou kapacitou.

Josef hodnotí za starší pár pobyt v září 2023 ★★★★★★★★★★

Klady:
ubytování pro ZTP prostorné a čisté, strava velmi dobrý výběr dobře dochucené, v jídelně bez návalu strávníků.

Zápory:
nemám výhrady

Ivana hodnotí za starší pár pobyt v srpnu 2022 ★★★★★★★★★☆

Klady:
Klidný hotel, ochotný personál, vyhovuje nám, že je hotel spojený chodbou s lázněmi

Zápory:
Jídlo tentokrát mohlo být teplejší, ale jinak bylo vynikající a velký výběr jako vždy

Marie hodnotí za větší skupinu pobyt v květnu 2022 ★★★★★★★★★★

Klady:
Senioři z Litovle již po třetí byli v ,,HOTELU RÉPCE GOLD ,, Bukfurdo , Hotel 100 procent spokojenosti , milé překvapení nás čekalo u bazénů , je nám 70 let a více a lehátka bez poplatků ? Děkujeme

Zápory:
Není co vylepšit . Pořád se musíme něco učit . Dnes už víme, že platit kartou je nejlepší. Jelikož nám v areálu nechtěli vzít drobné eura , jen papírové, takže někomu vrátili hodně forintů.

Miroslav hodnotí za starší pár pobyt v květnu 2022 ★★★★★★★★★★

Klady:
V podstatě vše, od služeb přes stravování a ubytování po ochotný personál.

Zápory:
Možná možnost platby v Lobby baru přímo kartou nebo hotově a ne pouze na pokojový účet.

Jan hodnotí pobyt v dubnu 2022 ★★★★★★★★☆☆

Ivana hodnotí za starší pár pobyt v dubnu 2022 ★★★★★★★★★★

Klady:
Klidný hotel, příjemné prostředí přímo stvořené k relaxaci

Zápory:
Nemáme žádné podněty

Ivana hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2021 ★★★★★★★★★★

Klady:
Klidný hotel, vstřícný personál, který navíc mluví česky

Zápory:
Nemáme připomínky

Ivana hodnotí za starší pár pobyt v srpnu 2021 ★★★★★★★★★★

Klady:
Klidný hotel, příjemné koupání, vstřícný personál, se kterým nebyl problém domluvit se i česky, dobré jídlo, ubytování na jedničku. Určitě rádi přijedeme zase!

Zápory:
Ocenili bychom, kdyby se k bazénům nemusela nosit peněženka a kartička od pokoje. Šikovné je použití čipu, jako mají např. na Slovensku, zde čip sloužil pouze ke vstupu k bazénům

Josef hodnotí za starší pár pobyt v lednu 2019 ★★★★★★★☆☆☆

Klady:
jídlo, propojení hotelu s termály

Zápory:

Radmila hodnotí za starší pár pobyt v listopadu 2018 ★★★★★★★★★☆

Klady:
Jídlo bylo výborné, musí si vybrat i náročný labužník. Personál velmi vstřícný, pokoje každý den uklizené, není co vytknout. Určitě jsme ocenili spojovací chodbu přímo do thermálních lázní, hlavně v době zimního období.

Zápory:
Modernější interiér pokojů na 4 hvězdičkový hotel

Silvie hodnotí za větší skupinu pobyt v listopadu 2018 ★★★★★★★★☆☆

Klady:
tradiční maďarské lázeňské prostředí

Zápory:
informace pro hosty na recepci, prodloužení možnosti vstupu do lázní i v den odjezdu, alespoň po dobu uzavření hotelového welnes

Zdeněk hodnotí za pár ve středním věku pobyt v listopadu 2018 ★★★★★★★★☆☆

Klady:
služby hotelu

Zápory:
jídlo

Zpět na stránku ubytovací kapacity

 

Foto na pozadí: Supetar v Chorvatsku.